Det här är bäst på Bukefalos

I

Iris

Nu vill jag ha tips: vad ska jag läsa på Bukefalos? Vad är bäst??? Tipsa mig!!!
Idag är min första dag på Bukefalos! tjohooo! och nu ska jag välja min första smiley: hmmmm, det blir en.... :banana:

Sv: Det här är bäst på Bukefalos

Beror på vad du är intresserad av! Hittade till chatten för några dagar sedan. Mycket skojjiga diskussioner. Annars håller jag mest till på senior och de lite mer fritidsinriktade forumen även om jag kan glutta in på dressyr ibland.

Buke är ett jättebra forum för mig som är lite nybörjare på det här med att ta hand om och rida en häst själv utan att någon står och säger. Gör en volt, kom fram i trav....Här får jag de tips jag behöver. Finns alla möjliga folk här. Från de som aldrig rider till de som har massor av hästar och rider flera stycken varje dag.

Bukefalos = en stor källa till kunskap, skratt och glada stunder men även allvar och sorg emellanåt.

Haha välkommen :D!

Jag föredrar klart alla roliga bildtrådar på Gnägg och alla flummiga diskussioner på Ungdom eller Äldre Ungdom om jag har tråkigt :p.

Behöver jag tips eller råd till min ridning, så beger jag mig till forumet Fritidsridning, där jag har fått många kloka svar som många ggr hjälpt mig framåt :bow:.

Det är dem tre forumen som jag hänger mest på! Men som tidigare nämnde, beror på vad du är intresserad kvar, men det är bara att kika runt :)!

Välkommen hit! :bump:
Om du vill få många bra tips och råd så besök Fritidsridning och Hästhantering! Sedan får man ju sålla lite och inte svälja allt men det vet du väl. ;)
Gnägg är ju ett roligt forum där det är lite mindre seriösa, allmänna hästdiskussioner.
Senior har många intressanta diskussioner, Äldre Ungdom är lite mer flummigt, men jag hänger på båda.

tack tack tack för tipsen!! beger mig nog till Fritidsridning och forumen förstås, de är ju för bra!

Ta det lugnt, du kommer hinna titta på allt, för när du väl har hittat denna underbara sida,
kommer du aldrig härifrån förstår du :p

Liknande trådar

Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama