Det blev nästan placering på klubbisen i helgen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nära att de tog andra platsen men blev nerpetade av sista ryttaren.
En ClearRound rosett fick dom med sig hem iallafall ( vi delar alltid ut CL-rosetter till alla felfria även om de inte är placerade på klubbtävlingarna)

Första klassen såg bägge två lite förvirrade ut när de kom in på banan, och Loppan stannade på första hindret. Efter lite mer ridning från dotterns sida gick de sedan runt utan problem.

Till nästa klass var det ett mer självsäkert ekipage som kom in på banan, och man såg även på Loppan att hon fattat galoppen :D
Superbra runda, men nedpetad av sista startande (en lättsvängd C-ponny)

Dom fick väldigt mycket positiva kommentarer från folk på plats. Alla tyckte dom såg superbra ut tillsammans, jätteroligt. Nu får vi se om hon kanske kan låna hästen nån mer gång på en större tävling och något högre höjder ;).

_dsc8823-copy_205168148.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 058
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dags för terminens två sista ridlektioner, som skulle bli en dressyr och en hoppning. Till dressyren fick jag sitta på fina farbror...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
292
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama