C
Colleen
Jag bor på landet och hade en katt.
Några vänner hittade en halvdöd kattunge bredvid sin döde mor och bror i ladan och den blev min.
Den är nu 3 år.
Min mor gav mig sin kattunge eftersom den pissade i soffan, den är nu 3 år.
Då hade jag tre katter varav den ena försvann, den svarta.
Jag antog, efter 2 månader, att den var död och köpte en katt från ett katthem(nu ett år) och efter en månad hittade jag den svarta katten i skogen, halv vild men välbehållen.
Nu hade jag 4 katter som var kastrerade och vaccinerade.
Vi flyttade och den svarta katten blev förvirrad direkt och gick vilse samma dag som vi släppte ut henne. Det var i Juni.
Jag väntade nu till november innan jag antog att hon var död.
Grannen hade kattungar som jag råkade se , jag blev förstås kär i en och tog med den hem. De ringde dagen efter och frågade om jag ville ha en som var helt svart också, eftersom den verkade lite klen så ville de inte sälja den.
Jo men visst, klen kattunge skulle vi ha .
Nu ringde en annan granne och sa att de hittat en mager svart katt, ja men visst var det min svarta förvirrade katt.
Nu har jag 6 katter .
Men jag älskar dem alla, det blev bara lite mycket .
H:Suss
Några vänner hittade en halvdöd kattunge bredvid sin döde mor och bror i ladan och den blev min.
Den är nu 3 år.
Min mor gav mig sin kattunge eftersom den pissade i soffan, den är nu 3 år.
Då hade jag tre katter varav den ena försvann, den svarta.
Jag antog, efter 2 månader, att den var död och köpte en katt från ett katthem(nu ett år) och efter en månad hittade jag den svarta katten i skogen, halv vild men välbehållen.
Nu hade jag 4 katter som var kastrerade och vaccinerade.
Vi flyttade och den svarta katten blev förvirrad direkt och gick vilse samma dag som vi släppte ut henne. Det var i Juni.
Jag väntade nu till november innan jag antog att hon var död.
Grannen hade kattungar som jag råkade se , jag blev förstås kär i en och tog med den hem. De ringde dagen efter och frågade om jag ville ha en som var helt svart också, eftersom den verkade lite klen så ville de inte sälja den.
Jo men visst, klen kattunge skulle vi ha .
Nu ringde en annan granne och sa att de hittat en mager svart katt, ja men visst var det min svarta förvirrade katt.
Nu har jag 6 katter .
Men jag älskar dem alla, det blev bara lite mycket .
H:Suss