Det är sorg i Luleå :(

pepp

Trådstartare
Mamma o pappas hund Tekla klarade inte operationen.

Det började med att hon kissade blod, uvi tänkte vet och hon fick medicin, men det fortsatte, och tillslut gjorde dom ultraljud, det visade sig finnas tumör i urinblåsan.

Idag låg hon på operationsbordet, men det gick inte att göra något, urinblåsan var full av tumörer :cry: så hon fick somna in.
Det känns så overkligt, hon är ju mitt lilla pyre som ska leva för alltid :cry:

Hon fick åtminstone bli 10 år, lilltjejen :love:

bebis144.jpg

Sv: Det är sorg i Luleå :(

Mamma hade en toy så jag vet precis vilka underbara hundar det är! Tyvärr dog hon i våras. Väldigt hemskt och tagiskt! Var glad att er hund ej hann lida så mycket!

Ser likheten med våran Tessi:
1485516.jpg

Får man fråga från vilken kennel hon kom?

*tröst* från Skåne

Vår förra fick somna in pga av ändtarmstumörer.

/Syrsa

Men fy så hemskt, den där jävla cancern alltså, vad jag hatar den :(
/Lina, som har en hund med tumör i lungan.

Usch så tråkigt!
Nyligen fick mamma ta bort sin ena schäfer på grund av cancer. Det gick så otroligt fort från upptäckt tills det inte fanns nått att göra.
Utan cancern hade hon haft så många år kvar, hon var inte så gammal.
Tröstkramar från oss inte långt från Luleå

nej va tråkigt :( ännu mera sorg i luleå, min morbrors hund avlivades där för några veckor sen.. Han blev dock bara 6 år. Alltid så tråkigt när sånt händer :(

Gud så tråkigt :(

Läste först Totte och höll på sätta i halsen, tur att det inte var lill Totten men himla trist :(

Tack för era snälla ord :love: Har inte riktigt gått in ännu att hon är borta. :(

Ainon
Hujj, vill inte veta hur det skulle kännas om det vore Tottepojken, men han lever, halvdöv dock.. men men :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 513
Senast: fejko
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 024
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 985
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år... 2
Svar
26
· Visningar
6 374
Senast: Maddix24
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka