Det är nått fel!

C

Cronis

Jag har läst igenom den stängda tråden, om buketiden, jag har suttit nu i 20 minuter för att ställa om klockan men det blir bara fel.

klockan är 13.40 (slår på nån minut). Men inlägget skickas med en timmes bakåt förskutning.
Om jag ändrar klockan, så skickas det med TVÅ timmars förskjutning?? :eek:
Är jag verkligen så efterbliven? Eller hur blir det nu?:D

Sv: Det är nått fel!

Ditt inlägg är tidsstämplat 13:43 hos mig, så det verkar vara visningen i din ände som inte stämmer. Du borde då även se alla andras nya inlägg som 'en timme gamla också). Min klocka är nu 14:59, om du ser tiden som ca 13:59 så är det så.

Förut brukade jag behöva gå in i kontrollpanelen vid varje skifte sommartid/vintertid för att min bukefalos-klocka skulle stämma med min dators klocka (det räckte med att gå in, jag behövde inte ändra något). Denna gång behövde jag inte det.

Jag ser alla andras inlägg fel oxå.

Mitt föregående inlägg är skickat 12:43 här, (fast klockan på datorn va en timme efter).
Ditt inlägg är stämplat 13.59, men din är egentligen en timme efter.

Jag har varit inne i kontroll panelen å mixtrat, men då blev det fel. Då blev det ju 2 timmar felangivet, då blev mitt inlägg skickat 11.43, och det stämmer ju inte alls.

Står det så här i inställningarna så funkar det (iaf för mig):

(GMT +1) Stockholm osv
Automatisk inst av sommartid

ullo skrev:
Står det så här i inställningarna så funkar det (iaf för mig):

(GMT +1) Stockholm osv
Automatisk inst av sommartid

Tack ullo!! Jag bodde visst i en annan världsdel :angel:

När jag inte är inloggad är klockslagen vid inläggen en timme fel, dvs fortfarande vintertid, men så fort jag loggat in ändras det och klockslagen är omställda till sommartid. I kontrollpanelen är allt rätt inställt. Varför är det såhär, har jag ändå missat att göra nåt?

Det är nog mitt fel, jag har nu ändrat en inställning, ser det rätt ut för gäster nu?

Jajamen, nu är tiderna rätt både som gäst och inloggad. Tack!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 192
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 222
Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 177
Senast: Avalbane
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 771
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar