N
Nessan
Gled in på ett sidospår mitt i bruksprovstittandet och hamnade på denna hingst som jag helt tycks ha missat. Vad tycker ni om honom som individ? Härstamningsmässigt? Han är ju ung så jag antar att avkommorna inte har hunnit med speciellt mycket än, men läste att han hade skapliga siffror i hoppningen också, finns det möjligen någon av er kunniga som kan bekräfta eller dementera det? Tycker att det är lite roligt med multitalanger men det känns rätt skralt med dressyrhingstar som hoppar bra.
Jag tycker han ser ut att röra sig rätt bra, men är kunskapsmässigt mer intresserad novis än expert... Såg nu att han är tillgänglig genom Flyinge i år (och där står det att han kostar 750 euro, innebär det att det bara är den summan (exkl. stoavgifter och allt det där) alltså ingen 90-dagars eller levande föl?).
Jag tycker han ser ut att röra sig rätt bra, men är kunskapsmässigt mer intresserad novis än expert... Såg nu att han är tillgänglig genom Flyinge i år (och där står det att han kostar 750 euro, innebär det att det bara är den summan (exkl. stoavgifter och allt det där) alltså ingen 90-dagars eller levande föl?).