Desperat! X-Full Mexikansk nosgrimma

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HubbNubb
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 009
H

HubbNubb

Verkar vara brist på X-Full mexikanska träns. *suck* vill verkligen ha ett, med matchande tyglar. Finns det i Sverige och isåfall en firma eller privatperson som kan tänkas skicka till Finland?

MvH. Mia

Sv: Desperat! X-Full Mexikansk nosgrimma

Classic Pullarnosgrimma, dom har endast full men en i mitt stall har också jätte svårtatt hitta nosgrimmor som passar då hennes häsyt har x-full, hin testade Classic Pullarnosgrimma och sne satt mkt bra...

hurtigmartina skrev:
Classic Pullarnosgrimma, dom har endast full men en i mitt stall har också jätte svårtatt hitta nosgrimmor som passar då hennes häsyt har x-full, hin testade Classic Pullarnosgrimma och sne satt mkt bra...

Var får jag tag i denna till Finland?

Gud vad ja skäms.. Har varit totalt blind. Kollade Horze's hemsida igår och de har mex.träns i storlek X-Full :o Men för tillfället inte inne, men de får i augusti mera av dem. :) Tack för hjälpen, men nu har jag hittat mitt X-full.. :)

Vad bra..jag har nämligen upptäckt att jag nog inte vill skiljas från mina träns ...
Så jag har bara den nya ännu inte använda, men uppsydd av en sadelmakare, pannband som är 49 cm långt...

Liknande trådar

Utrustning Jag blir snart matt. Seriöst. Finns det inga bra träns i Sverige längre? Har för tillfället 3 (4) träns; Ett PS of Sweden med... 2
Svar
29
· Visningar
4 860
Senast: Houdinie
·
Utrustning Letar efter ett träns med remontnosgrimma som finns i x-full till vår nordsvensk. Enda kraven är egentligen att det ska finnas i svart...
Svar
16
· Visningar
1 815
Senast: skiesabove
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 309
Senast: As_Vegas
·
Utrustning Jag tänkte köpa ett nytt träns till min bamse-häst men det var visst svårare än vad jag trodde att hitta fina träns i x-full och...
Svar
5
· Visningar
2 658
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Sytråden del 4
  • Facebook har låst kontot

Hund, Katt, Andra Djur