S
seeyaa
Alltså jag gör snart inget annat än sitter och bevakar annonser på BabyTravels syskonvagn på nätet!! Men spelar ju ingen roll hur snabbt man svarar så antingen är de sålda eller så vill inte säljaren skicka vagnen.. Funderar skarpt på att börja fundera på en annan vagn snart... För inte är det väl nån av er som har en sån vagn till salu heller...??
Är det nån fler än jag som har fått för sig några liknande "desperata måste ha" ideer vid sina graviditeter? (fast vagn måste jag ju ha men inte förrän i maj... )
Dessutom satt jag och såg på en film på teven för nån kväll sen och där var det nån som hette Mullins och då såg jag en massa Muffins framför mig helt plötsligt!!!
Börjar vara slitigt detta!!
Är det nån fler än jag som har fått för sig några liknande "desperata måste ha" ideer vid sina graviditeter? (fast vagn måste jag ju ha men inte förrän i maj... )
Dessutom satt jag och såg på en film på teven för nån kväll sen och där var det nån som hette Mullins och då såg jag en massa Muffins framför mig helt plötsligt!!!
Börjar vara slitigt detta!!