Dermatolog

lisa412

Trådstartare
Jag känner att jag aldrig riktigt får ordning på min hud.. Så jag funderar på om jag kanske borde besöka en dermatolog (eller vad de kallas?) så man kan komma till roten av mina problem.

Är det nån här som besökt en dermatolog eller nån annan sorts hudexpert och som fått bra hjälp?

Jag har ju egentligen inga extrema problem men lite småsaker som jag inte gillar och sen kan det ju vara bra att man tar hand om sin hud på bästa sätt :)

Har inte besökt någon själv, kanske i framtiden. Däremot kollar jag på Dr. Sandra Lee på youtube, tycker det är riktigt intressant att se vad de kan göra och vilka förändringar det blir. :up:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
255
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
293
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka