Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han står inne åtminstone 2 timmar per dygn. dessutom borde han väl varit slö då när det verkligen var varmt dvs 30 grader om dagarna eller???sarabacklund skrev:Eftersom han står ute dygnet runt, kan det göra honom slö. På dagarna är det (kanske :P) stekande sol och massa insekter. Även på nätterna är det små kryp ute i luften och biter våra hästar. Det gör att han hela tiden måste röra på sig. Så blev det med min häst iallafall, men det gick över när han fick gå in på dagen el natten för att vila. Prova låta han komma in och vila sig från flugorna och solen så kanske han blir lite piggare Lycka till
Det finns hästar i hagen brevid. men man märker att han är mer deppig om de gått i den ändan av hagen så han inte ser dem.Zandrah skrev:Men det finns alltså fler hästar i stallet, och i hagarna runt om?
För jag förstod det som att han var ensam i sitt stall...därav jag trodde han var deppig
Dum fråga kanske, men varför kan inte din pålle gå med de andra?Mysaan skrev:Det finns hästar i hagen brevid. men man märker att han är mer deppig om de gått i den ändan av hagen så han inte ser dem.