Depend gellack

Koltrast

Trådstartare
Har du provat Depends gellack?
Det appliceras i flera lager och härdas med hjälp av en LED-lampa av något slag. Håller i cirkus två veckor men är inga otäcka lösnaglar som limmas fast utan bara lack.

Erfarenhet av detta? Bra? Skräp och lurendrejeri?


Jag är inte alls hemma på nagellack och egentligen alldeles för slarvig för sånt, men på sistone har jag börjat måla naglarna. Det retar mig dock att lacket går av så snabbt! Mina händer utsätts för allt möjligt och även med topplack har jag ofta nött av stora delar efter en dag och då ser det ju bara trist ut. Dessutom är jag lat och vill inte hålla på och joxa hela tiden.:p
 
Sv: Depend gellack

Jag har bara hört gott om det(hänger en del i olika nagelgrupper på facebook, men har inte provat gellack själv) förutom när det gäller att ta bort det. Det ska tydligen inte vara helt enkelt. :p

Tips är att googla lite. Sverige är FULLT av fantastiska nagellacksbloggar :D
 
Sv: Depend gellack

Jag har använt det hela sommaren =) Fungerar lysande!
Har också hört att det ska vara svårt att få bort men när det har vuxit ut lite så pillar jag lite med mina vanliga naglar å så vips är det borta kanske inte så bra för nageln men ja det funkar =)
 

Liknande trådar

Äldre Någon som testat Depends nya Gellack som härdas med UV-lampa? Enligt dem ska det vara extremt hållbart - i 2-3 veckor (ännu längre på...
Svar
11
· Visningar
2 437
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp