Denna sonen har ju hår *fråga på det*

Status
Stängd för vidare inlägg.

paradiset

Trådstartare
Ja och det blir fett av oljan i badvattnet, så vad använder ni? Baby oil bath eller vad det nu heter, ja det finns ngt som är som ett badschampo, är det bra?
 
Sv: Denna sonen har ju hår *fråga på det*

Vi har Barnängens skumschampo. Det är lätt att ta med en hand när man håller fast bebben i badet. :)
 
Sv: Denna sonen har ju hår *fråga på det*

Tvättar inte håret för sig. Det blir iofs lite flottigt när hon badar, men hon får ju skojiga frisyrer... ;)

Jenny
 
Sv: Denna sonen har ju hår *fråga på det*

Båda mina barn hade mycket hår, men jag använde bara olja i vattnet ändå, bebishåret blir ju inte fett när det torkar. Dessutom undersökte svenska naturskyddsföreningen en massa babyprodukter, o väldigt många tillverkare använder tillsatser som faktiskt kan vara skadliga för barnet, så det gäller att välja rätt märken...:crazy:
 
Sv: Denna sonen har ju hår *fråga på det*

Använder barnängens (stavas??) baby schampoo lr va d heter..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 022
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 886
Senast: Manji
·
Övr. Barn Sonen född -16 har redan stora problem i skolan, det är mycket slagsmål och skolpersonalen verkar inte ha någon koll på hur och varför...
2 3
Svar
59
· Visningar
15 550
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp