Tigertofflan
Trådstartare
Jag vet absolut inte vad vi ska göra med vår pålle längre. Han slänger skor till höger och vänster, främst då när vi galopperar. Det är precis som att han är så jäkla precis att han trampar på traktdelen av skon, utan att träffa ballarna.
Det är alltid framskorna som åker, och dom åker även när han rids med boots.
Vi bytade hovslagare till denna skoningen, och han satte sömmarna mycket högre upp än vår förra, och dessutom kapade han tårna mer än vad den gamla gjorde. Denna gången satt skorna i tre dagar.
Att ha honom barfota kan jag inte se som nåt alternativ eftersom han är grymt ömfotad och tydligen har ganska dålig hovkvalitet.
Är det nån som har nån som helst idée på vad vi kan göra. Vi har ingen aning längre.
Det är alltid framskorna som åker, och dom åker även när han rids med boots.
Vi bytade hovslagare till denna skoningen, och han satte sömmarna mycket högre upp än vår förra, och dessutom kapade han tårna mer än vad den gamla gjorde. Denna gången satt skorna i tre dagar.
Att ha honom barfota kan jag inte se som nåt alternativ eftersom han är grymt ömfotad och tydligen har ganska dålig hovkvalitet.
Är det nån som har nån som helst idée på vad vi kan göra. Vi har ingen aning längre.