Den vita färgen blir brunaktig...

S

Spider84

Sitter och grejar med photoshop och en knapp som är "brunmelerad" och oavsett om det är att jag vill ha en vit text på den eller om jag vill ha en vit rektangel på den eller bredvid den så blir det vita brunaktigt.
Testade att öppnan et helt ny blank bild och på den kan jag göra allt vitt utan att ha ändrat på nåt.

Varför gör den så?
Ännu viktigare hur får jag det vitt...
 
Jobbar du i lager så gör texten separat och lägg i översta lagret när resten är klart kanske? Eller så betyder brunmelerad att ALLT blir så...
 
Gick inte att lägga till ett nytt lager... *morrar*

Löste det genom att göra en ny tom bild och kopiera in knappen i det sen.

Så nu funkar det m.a.o
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 671
Senast: Nominous
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 124
Senast: As_Vegas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 700
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag ska flytta till en ny lägenhet nu i månadsskiftet. Denna lägenhet är just nu under renovering varpå jag har fått vara med och välja...
Svar
5
· Visningar
1 585
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp