Den ultimata travshopen!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

För att fördriva tiden..

vad skulle ni vilja se i den ultimata travshopen?

Sv: Den ultimata travshopen!

going kronos till salu för 150 kronor!:D

Massa udda saker som snygga täcken , grimmor, huvudlag och ou name it .....:love:

martha*shopaholic*

Ett stort utbud för både trav och monté och med grejor till både hästar och kuskar/skötare/ryttare i i alla storlekar. Och bra kvalité och låga priser förstås:D

Stort sortiment .. höhö med allt möjigt, precis allt möjligt. Täcken, grimmor, selunderlägg osv (ah ni fattar ;)) ska finnas att köpa i alla färger (orange :angel:)

Låga priser .. ah, de mesta var ju redan sagt i tråden :p

Just de, ett STORT sortiment av ponnygrejer med, samt montégrejer till dom små filurerna .. och en sak till, det ska vara Ordning och reda! ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som sitter på en toppen-tutorial eller det ultimata knepet för att göra inbakade flätor? Skulle så gärna vilja kunna göra både en...
Svar
10
· Visningar
488
Senast: mysboll
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka