Den ultimata ryktlådan

Houdinie

Trådstartare
Jag letar efter den ultimata ryktådan. Jag vill inte ha en väska, hink eller korg, utan jag vill ha en låda med lock och handtag samt med fack för de sma sakerna.

Det som alla lådor jag tittat på har som gemensam brist är höjden. Varför har ingen tillverkare kommit på att det vore bra med en ryktlåda där glansspray och flugspray också får plats?

Har någon hittat en låda som fungerar!?

Vad jag vill få plats med (2 hästar):
  • 2 rotborstar
  • ryktborste + skrapa
  • sax
  • kam
  • man- och svansborste
  • hovkrats
  • sårsalva
  • helosan spensalva
  • flygspray
  • glansspray
  • cornucresin
  • 2 magic brush
  • snoddar

Sv: Den ultimata ryktlådan

Jag hade en stor verktygslåda i plast som jag helt enkelt kapade av en bit ur innerfacket (den delen man kan lyfta ut) så att sprayflaskorna fick plats.
Billig & väldigt praktisk blev den. Ett plus var att den höll att stå på :)

Har också en stor verktygslåda. Fullständigt oslagbart och klart billigare än ridsportaffärernas varianter.

Jag har en låda från Hööks som väl rymmer i princip allt du nämner. Som sagt är det lådans höjd som gör att många flaskor inte ryms, men jag köper glanssprej och flugmedel i storpack och häller över i mindre sprejflaskor som enkelt får plats i lådan. Använder flaskor inköpta på ICA.

Artikelnumret på Hööks-lådan är 710055.

Jag har en urgammal låda från Eskadron som sväljer hur mycket som helst, vet dock ej om de finns att köpa längre.

Varför vill du just ha en låda i plast? :) Jag tycker dom är väldigt opraktiska. Men hööks har ju lådor som man kan ställa flaskor i!

Jag vill ha det eftersom jag tycker att de är väldikt praktiska! :)
Lådorna på Hööks kan man ha vissa flaskor i, men inte mina sprayflaskor för glans- och insektsmedel.

Just nu har vi denna:
horse-grooming-box-two-partitions-midnight-blue.jpg

och i den kan jag inte ha sprayflaskorna stående.

Tack, jag ska kolla där igen.
Hittade inget sist jag var där, men kanske inte kollade tillräckligt noga.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka