Den Tyska Utbildningsskalan

Sv: Den Tyska Utbildningsskalan

Jag tycker han är väldigt intressant som person och han förmedlar saker på ett sätt som jag förstår (jag har numera lättare att förstå instruktioner som ges via "känsla" och metaforer). Tyvärr kände jag inte till några av ekipagen i förväg och därför kunde jag inte avgöra hur han påverkades deras utveckling (före/efter). Ett av ekipagen (som jag fäste mig vid eftersom hästen var så "personlig") verkade lyfta avsevärt - men ibland kan det vara så att ryttaren är nervös i början så att det går sämre än det brukar göra.

Jaha, tack, den ena har jag hört om men är inte så insatt ännu. Men jag förstår nog inte riktigt ändå, men tack i alla fall. En del är ju samma. Jag förstår inte det där med känslan riktigt hur du menar, men det verkar inte vara någon som kan förklara det där heller så. Tack i alla fall!

Instämmer! han är mycket intressant att läsa!
Hittade faktiskt några you tube klipp, inte helt informativa men ändå...

troi: Den tyska tycker jag berättar HUR du ska rida övningarna (i takt med lösgjordhet och kontakt för att utveckla schwung, rakriktning och samling). Kolla ponnytants länktips!

Liknande trådar

Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 332
Senast: HannaZ
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama