Han har släppts lös av andra som till och med avtalat att han inte ska kritiseras öppet för korståget. Absurt och qafkaiskt, men så ledsamt.Hans korståg är verkligen utöver det vanliga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har släppts lös av andra som till och med avtalat att han inte ska kritiseras öppet för korståget. Absurt och qafkaiskt, men så ledsamt.Hans korståg är verkligen utöver det vanliga..
Och som vanligt kommer ett sådant här svar från dig....Nej men du är. Du visar ju tydligt att du inte har några vettiga exempel utan ägnar dig helt åt whataboutism
Men kom med adekvata exempel då? Vilket annat parti har valt en känd fifflare till partiledare?Och som vanligt kommer ett sådant här svar från dig....
Vi är några som reagerar på dina svar. Det påförs åsikter och moral. Du tycker inte jag har vettiga exempel för de passar inte dig.
Jag ägnar mig inte helt åt whataboutism.
Haha, det var väl det mest självklara valet att han skulle hamna där.Tillbaka till ålarna...
Jag har alltid sett Timbro som något man lyssnar på, och sedan gör precis tvärtom, så får man ett bra resultat. Kan inte säga att jag blir benägen att ändra åsikt när jag läser detta: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/pm-nilssons-nya-roll-efter-alskandalen-anstalls-av-timbro
Fast jag tror att de som röstat fram den här regeringen vill ha just den här typen av förändringar.Det bara fortsätter... Måste kännas bra att ha röstat på denna regering...
https://www.regeringen.se/48fdaf/co...5SWaphFAdslBJVbZdcY350dyjPvVyexmPol6v8Twv4B9M
Troligen men då kan man ju fundera på om de vill leva i Ryzzland eller KinaFast jag tror att de som röstat fram den här regeringen vill ha just den här typen av förändringar.
Tror kanske inte att de som röstat på exempelvis L trott att det skulle gå riktigt så långt, även om de borde förstått.Fast jag tror att de som röstat fram den här regeringen vill ha just den här typen av förändringar.
Känner mig lite osäker på det, läste något om det i expressen nära inpå valet av partiledare, men andra texter efter har fått det att låta ungefär som innan?Nu har ju även C börjat öppna för samarbete med regeringen (och SD). Jag saknar redan Annie.
Nu har ju även C börjat öppna för samarbete med regeringen (och SD). Jag saknar redan Annie.
Om du har läst allt -kan du informera om vad det är.....Det bara fortsätter... Måste kännas bra att ha röstat på denna regering...
https://www.regeringen.se/48fdaf/co...5SWaphFAdslBJVbZdcY350dyjPvVyexmPol6v8Twv4B9M
Om du inte pallar att läsa hela så rekommenderar jag att läsa rutorna där regeringens förslag pekas ut lite mer kortfattat!Om du har läst allt -kan du informera om vad det är.....
Jag tror en del varit ganska naiva faktiskt. Jag vet en som röstat på L som definitivt varit naiv, och som efteråt verkat ångra sig, och även en annan som röstat på det blocket som antingen varit naiv (sannolikt) eller är mycket mer extrem än vad jag tidigare trott (inte helt osannolikt heller visserligen, baserat på en del problematiska uttalanden). Oavsett så är det en tråkig utveckling det som sker, om än väntad utifrån hur avtalet såg ut.Det bara fortsätter... Måste kännas bra att ha röstat på denna regering...
För all del så kan jag tänka mig att många som i alla år röstat på moderaterna, kanske främst för att det åtminstone någon gång gynnat den egna plånboken men som egentligen inte är så politiskt intresserade, missat den här riktningen som inte direkt rör ekonomi på det sättet. Lite svårare ur en liberal vinkel kanske, även om vissa har en nyliberal syn på liberalism och ser den fria marknaden som det viktigaste.Jag tror en del varit ganska naiva faktiskt. Jag vet en som röstat på L som definitivt varit naiv, och som efteråt verkat ångra sig, och även en annan som röstat på det blocket som antingen varit naiv (sannolikt) eller är mycket mer extrem än vad jag tidigare trott (inte helt osannolikt heller visserligen, baserat på en del problematiska uttalanden). Oavsett så är det en tråkig utveckling det som sker, om än väntad utifrån hur avtalet såg ut.
Jag förutsätter att människor på detta forum är läskunniga.Om du har läst allt -kan du informera om vad det är.....