Klart man blir osäker då folk som har mer utbildning än man själv påstår saker. Men ibland är magkänslan så stark att man iaf söker info på fler ställen och då kanske får andra svar.
Det jag menade med mitt ovanstående inlägg är lite att om klinikhovis anser att din vanliga är kompetent och dina andra hästar också ser lite tveksamma ut.. Sista är ingen sån man hade reagerat så mycket på om man inte sett de andra två redan innan.. Men tendenserna upplever jag finns där..
Om klinikhovis anser det vara bra jobb.. Ja, då är jag nog inte ense med klinikhovis. Om han eller jag har fel är väl en annan sak. Men jag hade inte haft tilltro till denne och förmodligen kollat efter andra alternativ.
Detsamma gäller en vet som inte reagerar på att den skoningen skulle kunna påverka övriga prob.
Sen att man som oskolad inom detta blir osäker är inte konstigt.
Men det finns skäl till varför vissa människor väljer att samarbeta med vissa. De har samma åsikter.
Så vill man ha åsikt kring något man är osäker kring är det bra att fråga fler som inte har med varann att göra.
Tex annan klinik eller andra hovisar/vet.
Hoppa du kan få hjälp!