Den förbånkade diskbänken

emlem

Trådstartare
Jag har precis flyttat till en ny lägenhet och diskbänken är flammig och går inte att få "rent" några tips?

Jag har precis flyttat till en ny lägenhet och diskbänken är flammig och går inte att få "rent" några tips?

Troligtvis är det massor med rengöringsmedel på bänken. Så gnugga med svamp och vatten i massor. Skölj och upprepa.

Sen finns det ett medel som är till för att göra rostfria ytor flamfria och jag tror att det motverkar ny flammighet också. Men då måste allt ingrott rengöringsmedel vara borta först.

Prova ta med Universal Original Allrengöringsmedel. När jag tar med det så blir svampen alldeles svart och diskbänken blänker o det är en diskbänk från 1950-talet. Om du inte får tag på det så prova med medel man tar på keramikhöllen på spisen med, det löser också upp sådant som har fastnat (=fett o liknande).

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
812
Senast: MiniLi
·
Hemmet Köpte mitt hus av ett alkispar. Mycket av det slitna och förstörda har jag fixat men ett par saker har jag låtit vara eftersom det...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
476
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag står i bostadskö hos alla dom stora bolagen i städerna runt omkring mig till och med nere i Skåne då jag kan tänka mig att bo vid...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 674
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar