Dela av box

Jag hade mina i samma box. Men hade jag delat av boxen så hade jag gjort det så att det blev en box innanför den andra. Med box dörren i rak linje innanför den första.
En stolpe som skruvas fast i golv och tak, där box dörren är fäst vid stolpen.
Så att man kan ta bort stolpen och allt utan att det blir mer än några skruv hål i box väggen och 4 hål i golvet.

Hade två islandshästar i samma Box en kortare tid (stoora boxar) och delade lite enklare av med två ringar i väggen och en i taket, satte upp ett rep med karbinhake och trädde på ett gammalt fiskespö så det blev stadigare och hängde sedan bara två fleecetäcken över :) fungerade alldeles utmärkt! Kanske ingen bra lösning för en längre tid men smidigt och snabbt när den ena isisen var lite grinig mot den andra ;)

Liknande trådar

Utrustning Mina paddar blir fuktiga ibland när de hänger på boxen under dagen, idag var de rejält blöta! Och i mellanskiktet! Alltså baksidan av av...
Svar
8
· Visningar
735
Senast: AbCdE
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: dukie
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
987
Senast: tara
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka