R
Raderad medlem 19815
Hotell bokad i Kristianstad den 24/8 med Gekås tjejen. Saker att göra i närheten? något tips uppskattas.
Jag är jättenyfiken på Vattenriket och Naturrum där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hotell bokad i Kristianstad den 24/8 med Gekås tjejen. Saker att göra i närheten? något tips uppskattas.
Hovdala slott och naturområde ligger inte så långt ifrån, fantastiskt vackert!Hotell bokad i Kristianstad den 24/8 med Gekås tjejen. Saker att göra i närheten? något tips uppskattas.
Oklart vad ni ska göra? Börjar det bli seriöst eller?Ska träffa N ikvälloklart vad vi ska göra, han kommer ha jobbat 16 timmar iallafall. Så får se hur pigg han är
![]()
Fina vandringsslingor med. Annars så runt kstad är Åhus med fint.Hovdala slott och naturområde ligger inte så långt ifrån, fantastiskt vackert!
Jag har träffat 5 stycken sen midsommar.
Oklart vad ni ska göra? Börjar det bli seriöst eller?![]()
Det vet jag efter fem minuter, oftast efter att personen sagt hej![]()
Åhus är supermysigt att gå omkring i, speciellt vid hamnen, och ni får inte missa att köpa glass ifrån glassbåten om ni är därHotell bokad i Kristianstad den 24/8 med Gekås tjejen. Saker att göra i närheten? något tips uppskattas.
Hur har du "lyckats"? Känns svårt att ens få igång en konversation... Som att det går 100 matchningar per ens påbörja konversation![]()
Ska träffa N ikvälloklart vad vi ska göra, han kommer ha jobbat 16 timmar iallafall. Så får se hur pigg han är
![]()
Vad vill ni ha "avklarat" innan ni träffar någon? Om ni inte måste sålla hårt pga många som är intressanta?
Vad vill ni ha "avklarat" innan ni träffar någon? Om ni inte måste sålla hårt pga många som är intressanta?
Annars så är det väl den vanliga frågan jag hatar att få "vad söker du på Tinder?"... men kan ju vara bra att kolla av att man söker ungefär det samma.![]()
Jag tycker den är bra jag! Jag menar det är helt ok att t ex bara söka sex, men då är det ju bra om båda bara söker det isf.