Kan man inte skicka bilder på Tinder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man inte skicka bilder på Tinder?
Det har man väl aldrig kunnat tror jag?
Jag provade "dejta"/lära känna en person för första gången med planen att käka ute tillsammans. Jag har undvikit att äta tillsammans med en "dejt" pga. att det kanske hade blivit stelt. Men det gick bra.
Något jag märkte dock var att jag kunde bli lite obekväm med att han tittade på mig och då tittade jag åt sidan. Jag ville inte titta för mycket på honom för jag känner mig osäker på honom. (och tycker överlag att det är lite jobbigt med mycket ögonkontakt) Men annars kändes allt normalt.
Det var trevligt och roligt. Funderar på att föreslå att träffas igen snart.
Så himla viktigt och så svårt att veta i förväg.Lämnat Klättraren vid tåget.
Summering: Go, rar och fin. Han och Skägget fann varandra.
Men ingen Voffkille. Vi klickar inte hela vägen i humorn och samtalen saknar det där extra. Vi lever väldigt olika liv.
Alltså går det ens att träffa nån på Tinder? Verkar ju bara vara ett tidsfördriv för att samla matcher? Knappt nån som tar initiativ och skriver och när jag gör det så dör det ut väldigt snabbt
Så himla viktigt och så svårt att veta i förväg.
Så himla viktigt och så svårt att veta i förväg.
Fast hur vet man det ens efter att ha träffats bara ett par gånger? Jag är nog inte så snabb att döma nån öht
Fast hur vet man det ens efter att ha träffats bara ett par gånger? Jag är nog inte så snabb att döma nån öht
Typ så ja.Det vet jag efter fem minuter, oftast efter att personen sagt hej
Haha samma här.Det vet jag efter fem minuter, oftast efter att personen sagt hej
Meh, jag trodde att jag matchat med en kille från Skåne på Tinder, men enligt google så ligger visst Växjö i Småland...
Sveriges golvbrunn
Såpass.... Bara att unmatcha honom igen då..!