JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Deja enda SWB-häst på topp-10
Moderator
Hästnyheter
World Breeding Federation for Sport Horses (WBFSH) rankar varje år vilka hingstar som förärver sig bäst när det gäller hopp-, dressyr-...
Hästnyheter
World Breeding Federation of Sport Horses, WBFSH, har presenterat årets slutliga rankingsiffror. Det är inga SWB-hästar i den absoluta...
Hästnyheter
Nu har World Breeding Federation for Sport Horses, WBFSH, publicerat årets rankning av stamböcker och uppfödare i de tre olympiska...
Hästnyheter
Dressyrhästen Deja och hopphästen Ohlala är de högst rankade svenskfödda hästarna när World Breeding Federation for Sport Horses, WBFSH...
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
Idag kl 16:08
Svar: 1 104
Visningar: 222 368
Djur
Bråkande hundar
Övr. Hund Jag hade separerat när jag inte kan vara med. Har en extrahund ibland och där har gnabb uppstått när de är själva, alltså får de inte...
Tantan
Idag kl 15:32
Svar: 16
Visningar: 383
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 534
Visningar: 32 305
Hund