Debutantprogrammet

K

Kverulanten

Är det någon som vet hur många minuter det nya debutantprogrammet 2007 (40) tar

Sv: Debutantprogrammet

Men neej förlåt, jag trodde det va -97 programmet vi prata om!! Såg ju nu när jag läste att det stog 2007!! Sorry då vet jag faktiskt inte...:smirk: Hade nog lite för bråttom när jag läste inlägget!! :angel:

Är det (2006) samma som 2007?
Jag gick in och tittade på stallbackens dressyrprogram och på punkt 12 så stämde det inte överens (orolig). Nu undrar jag vet du vad som gäller? Om man läser texten och kollar bilderna så ligger inte övergångarna på rätt ställe eller är jag helt ute och cyklar?

Jag har uppfattat det som att 2007:an bara finns för lång bana. Flera arrangörer på debutant använder 1997 års program har jag sett.

Ser fram mot en bättre förklaring (än min egen alltså) :crazy:

Hej!
På Stallbacken finns det angivet att Deb 2007 är kort bana för Ponny resp lång bana för Häst. Man får väl förutsätta att det stämmer. De tävlingar vi ska på har i alla fall i propen att det är nya progr som gäller.

Jag tror programmet du visade är lite fel.
Hittat ett nytt http://www.mantorpsryttarna.com/
Ligger under tävlingar-fält-information MODERATOR: kan jag länka hit? och det stämmer med stallbackens program. :)

Tågarp kör 2007 på 40 m för häst...

Puttar upp denna tråden lite...

Ni som nu har ridit det nya programmet...den version som PF visar med länken i denna tråden är inte riktigt samma som jag har. Min heter 2007 och där kan man rida på 40 eller 60 bana med Häst. Maxpoäng är 200. På PF:s länk står det 190 som maxpoäng.

Nån som har en länk till det gällande programmet?

Jag red det i helgen och det var maxpoäng 200. Red på 40-bana men går att rida på 60-bana också.

Jag red alltså 2007.

Jag red det i helgen och det var maxpoäng 200. Red på 40-bana men går att rida på 60-bana också.

Jag red alltså 2007.

Japp, det var det jag trodde...har nu varit i ridhuset och ritat fina krumelurer i sanden med hästapållen!

Tack för hjälpen!:banana:

Banan går att rida på både 40 och 60 bana. När jag tävlade i Mantorp i helgen gick debutantklassen på 40-bana, så det är lite olika från tävling till tävling. :D

Det är nu bestämt att 2007 lätt klass absolut INTE får gå på 40 m efter att ha sett katastrofen i Tågarp...

Hur menar du? Jag red det programmet på 40-bana i Kinda häromveckan och det var inga bekymmer? :confused:

Vilken katastrof då :confused: Tyckte inget såg konstigare ut än vad det brukar göra på en 40 bana. Vad har man missat tro ???

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bästa OS-svensken i Paris tar ytterligare ett kliv uppåt när den nya världsrankningen i fälttävlan är publicerad.
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
155
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka