Debutantdressyren

aicha

Trådstartare
Någon som vet vart man kan få tag i dressyrprotokoll/programmet för debutant? Utan att köpa en programbok då.. :smirk:
Kan inte hitta mina gamla protokoll..!

Vada?! :eek:
Ska du pallra dig ut pa en falttavlan?! Sant maste man saga, nu blev jag jattenyfniken!!!
(Jag ska tavla i Arezzo nasta helg, samt ha 11 hastar till att grooma...... :crazy:)

Haha, jajemen vi ska rida en debutant sista maj!! :bump: Jag var & tränade för en B-tränare på Botkyrka i söndags, han hoppade som om det var OS-hinder alltihop..10 år & första gången på terränghinder & inte ett enda stopp..han är ju ändå en fjantig hoppehäst! :D
Riktigt fin faktiskt, kan nog bli fälttävlanshäst av galningen ändå! Emma är eld & lågor..
Ringer & berättar mer, typ i helgen.
Arezzo lät ju kul..nu kommer du knappt hinna rida igen!! :devil:

Liknande trådar

Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: MCP
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: Åsa A
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
459
Senast: Smulu
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
445
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama