JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
De rider för Patrik Kittel på nästa tourstopp
Moderator
Hästnyheter
Missar satte stopp för Patrik Kittel i säsongens sista deltävling av FEI Dressage World Cup. Det blev till slut en elfteplats...
Hästnyheter
The Dutch Masters står värd för avgörandet i västeuropeiska ligan av FEI Dressage World Cup. Kvalklassen reds i Grand Prix på fredagen...
Hästnyheter
Peder Fredricson och Wilma Hellström rider Longines FEI Jumping World Cup. Patrik Kittel och Maria von Essen rider FEI Dressage World...
Hästnyheter
Peder Fredricson och Wilma Hellström rider Longines FEI Jumping World Cup. Patrik Kittel och Maria von Essen rider FEI Dressage World...
Första mammografi besöket i dag
Tjatter De har också velat titta på brösten efter man tagit av sig. Bara enkelt rakt framifrån för att se hur de ser ut. Jag har mörka...
MiaMia
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Fick ett infall att kolla i den gamla kikaren jag fått efter morfars äldsta syster, billig och "skit" har jag svårt att tro att den är-...
Fjordfrälst
7 minuter sedan
Svar: 1 868
Visningar: 62 075
Allmänt
Flytt
Relationer Hemstad som i staden man bor i, eller hemstad som i stad man kommer ifrån och kanske har kvar släkt och vänner?
Masqueradee
10 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hundar i flock är i princip alltid annorlunda än ensamhundar.
Sen går det absolut att träna flera samtidigt det gäller bara att hitta...
Nota
45 minuter sedan
Svar: 1 084
Visningar: 63 147
Hund
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Helt olika typer av hundar så svårt att svara på? Vad föredrar du?
En spaniel som någon annan nämnde far hit och dit med nosen i backen...
Nota
Idag kl 11:48
Svar: 5
Visningar: 368
Hund
Valp 2025
Svar: 736
Visningar: 51 614
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Om vi inte ens kan särskilja mellan olika typer av känslor, ångest eller stress hos människor så är jag 100% säker på att vi inte kal...
MiniLi
3 minuter sedan
Svar: 490
Visningar: 23 583
Grenar
Uppfödning Portugal
Avel Ja så är det absolut, precis som med andra raser är det ju viktigt att veta vem man köper av. Risken att det avlas på fel hästar är...
warg
4 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 565
Avel
Pannlampa till ridhjälm (och häst)
Utrustning Det blir inte så mycket pengar när man slår ut det på alla år den kan användas.
Jag har inte upplevt att de bländas. Inte heller när...
MiniLi
17 minuter sedan