De nya avelsvärderade hingstarna

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nela88
  • Startdatum Startdatum
N

Nela88

Tycker det saknas en tråd om de nya hingstarna :D Vilka är intressanta? Vilken blir nästa Viking Kronos? Eller i alla fall gör ett försök :angel: Någon som ska använda någon av de nya i år? Har själv nosat lite på ett par av dem men inte bestämt något ännu. Listan på kandidater är fortfarande lång... För lång!

Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Kanske franska Quaker Jet har nått at komma med :] Han har ju ganska nyligen startat sin karriär med 2010 som första kull i sverige.. totalt 15 avkommor i sverige hittills!
Ska bli grymt spännande att se vad årets 2åringar kommer prestera!
Sitter själv (sköter) med en valack som känns fin! arbetsvillig o lätthandterlig, sett flera till ur hans årskull o kan bara säga att generellt mkt fina unga hästar :) (min smak..)

Ska vara helt ärlig och säga att jag har dålig koll på Quaker Jet, men får kanske titta lite på honom då?

Jag tror mycket på den, bra stam bra prestationer. Mamman e syskon me en bra avelshingst.

Jag har ett gott öga till honom :) Tror inte han är sämre än någon annan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
728
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 311
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 719
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka