De är ridsportens expertkommentatorer på OS i Paris

Så otroligt tråkigt att man bara kan se det genom betaltv, som om det inte räcker med alla abonnemang man betalar ändå..
 
Det mesta går ju att se linjärt, gissar att det mesta populära kommer ligga i kanal 5
Vad menar du med linjärt? Jag har för övrigt inte kanal 5.

Jag har dock Max som jag betalar för, jag har discovery som jag betalar för men det räcker inte, man måste betala ytterligare 260kr för att komma åt sporten.
 
Vart går det på vanlig tv? Står det nånstans? Jag har inte sett att svt eller så sänder live. Såg nåt om någon sammanfattning men det är jag inte så intresserad av, vill ju se det live.
Kanal 5 och Eurosport hittade jag när jag googlade. Det är Discovery som har rättigheterna.
Med vanlig tv menar jag att man ser på tv med digitalbox, inte nån strömningstjänst.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för lagfinal för det svenska hopplaget i Paris. Här hittar du startnummer, TV-tider och regler för OS-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bästa OS-svensken i Paris tar ytterligare ett kliv uppåt när den nya världsrankningen i fälttävlan är publicerad.
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Totalt tio svenska ryttare blev under lördagen klara för OS i Paris när Sveriges Olympiska Kommitté och ridsportens förbundskaptener...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp