- Svar: 8
- Visningar: 1 044
Discovery är sändande TV-bolag för OS i Paris och nu är det klart vilka expertkommentatorerna blir för hoppning, dressyr och fälttävlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det mesta går ju att se linjärt, gissar att det mesta populära kommer ligga i kanal 5Så otroligt tråkigt att man bara kan se det genom betaltv, som om det inte räcker med alla abonnemang man betalar ändå..
Vad menar du med linjärt? Jag har för övrigt inte kanal 5.Det mesta går ju att se linjärt, gissar att det mesta populära kommer ligga i kanal 5
Linjärt är väl vanlig tv helt enkelt.Vad menar du med linjärt? Jag har för övrigt inte kanal 5.
Vart går det på vanlig tv? Står det nånstans? Jag har inte sett att svt eller så sänder live. Såg nåt om någon sammanfattning men det är jag inte så intresserad av, vill ju se det live.Linjärt är väl vanlig tv helt enkelt.
Nej du behöver inte sportpaketet, det räcker med Max bas.Vad menar du med linjärt? Jag har för övrigt inte kanal 5.
Jag har dock Max som jag betalar för, jag har discovery som jag betalar för men det räcker inte, man måste betala ytterligare 260kr för att komma åt sporten.
Åh ja, nu när jag tittade på menyn där så står det faktiskt OS paris. Var kul, då kan jag se det också. Det stod så mycket om grundabonnemang och grejer så jag blev förvirrad.Nej det räcker med Max bas.
Kanal 5 och Eurosport hittade jag när jag googlade. Det är Discovery som har rättigheterna.Vart går det på vanlig tv? Står det nånstans? Jag har inte sett att svt eller så sänder live. Såg nåt om någon sammanfattning men det är jag inte så intresserad av, vill ju se det live.