Dax för en ny hjälm.. ?

Sv: Dax för en ny hjälm.. ?

Glömde ju; När man rider i skogen så kan jag lova att man har samlat ihop tillräckligt med ris för att göra en ny majbrasa! :rofl:

Eller så ska den avskräcka hästen för att kasta med huvet, gör den det har den ju en hård skärm i nacken. ;) :eek: :crazy: :D

Ja, för ramlar man av fastbar man i marken som Molly (Mulles matte) och får be en gullig medhjälpare att dra loss en! :rofl:

cactuspower skrev:
:rofl:

Spana in denna:
5880-2.jpg

:eek: :eek: :crazy: :rofl:

Vimzis skrev:
Ja, för ramlar man av fastbar man i marken som Molly (Mulles matte) och får be en gullig medhjälpare att dra loss en! :rofl:

:devil: tufft!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
646
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Blyger
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Finns det travare av den lugnare sorten?
  • Ny på Buke
  • WE-tråden
Tillbaka