Dax för en ny hjälm.. ?

cactuspower

Trådstartare
:rofl:

Spana in denna:
5880-2.jpg

Sv: Dax för en ny hjälm.. ?

Fatta för att det skulle var något slags solksydd eller så också. Samtidigt som det var en ridhjälm. :p Ruskigt ful i alla fall. Fast praktiskt på ett sätt för den blandar man knappast ihop med andra hjälmar haha. :D

:eek: :rofl:

Men snälla? Vem tusan är det som konstruerar ridutrustnnig nu för tiden?!
Det är tur attman ska börja tillverka eget nån gång i tiden, så man får det man vill ha. Och ryttare får det som efterfrågas och behövs.

okeeey...... men de e nog enklare å rida m solglasögon isf....

Hmn ja det kan man fråga sig. De lär ju knappast ha fått några direkta inkomster på denna hjälm heller skulle jag tro. Och tänk om man ramlar av, och skärmen råka 'komma i vägen' någonstanns då? Då kanske allt blir värre.. :crazy:

*Undra vad det är som låter? Hmmmm...*KRASCH!!* Oj, det var visst ett störtande flygplan som jag inte såg.* :p

Supersnygg, eller inte!

Ööh? Det va det "snyggaste" jag sett på länge ;) *eller inte* Går det inte att ta av det där "skyddet? :D :D

haha, fy vilken gräsligt ful. Ja, den gör nog mer skada än nytta om man ramlar av.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
646
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Blyger
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Finns det travare av den lugnare sorten?
  • Ny på Buke
  • WE-tråden
Tillbaka