david delgado

M

magic spell

någon som hur denna kille rider? alla jockeysar är upptagna till den 2/2 men jag hittade david! har aldrig sätt honom rida så är det någon som vet om har är duktig,,?? tack:confused:

Sv: david delgado

Han vann bland annat Norska Breeders 2005 med Novasky och är 1a jockey hoss Tommy Gustavsson. http://www.galoppsport.se/slicensinfo Här är en länk där du kan söka på hans info på galoppsort.se

Minna erfarenheter av honom är att han är en lugn ryttare som passar väldigt bra med lite knepiga hästar. Men uppenbarliggen så tycker Tommy Gustavsson att han är värd all uppbackning han kan ge honom, och det är inte så dåligt betyg…

tack så jätte mycket. man häst är nämligen lite knepig i ledvolten!!! så då passar har säkert jätte bra!!!! tack igen!!

Honom har jag ridit och jobbat med, han är lugn och lämnar ofta hästen i fred, ibland för mycket. Men för det mesta så verkar det helt rätt.
Tommy vågar slänga upp honom på alla knepiga hästar han har och förresten är han bra på att ta instruktioner. Det verkar så iallfall.

tyvärr gick det inte så bra!!! blev 6:a men å andra sidan så är det ju bättre än att komma sist! så jag är hel nöjd i alla fall...!!!

Jag ska försöka fixa Malin åt er nästa gång!:smirk:

:bow: ja tack det skulle vara jätte bra!! du får göra ditt bästa....:bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 992
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
983
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 420
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka