Datum för Ekenäsritten?

Cleese

Trådstartare
Vet inte varför förra Ekenästråden är låst? Hur som haver; vilken dag är det tänkt? Hoppas det inte blir samma som Vedema?

Sv: Datum för Ekenäsritten?

Just precis.
Skickar in proppen för godkännande ikväll.
Hoppas ni är MÅNGA som kommer :banana:

///Anna, tävlingsledare

Den låstes eftersom länken till proppen fanns i tråden. I proppen kan man ju hitta den info man behöver, eller hur?

Nej det var inte länk till proppen utan till arrangerande klubb där proppen inte var publicerad, bara ridsportförbundets elektroniska anmälningsblankett.

Håller med Cleese. Länken var till klubben och där stod det att Ekenäsritten skulle vara någon gång i början av april. Men jag frågade och fick svar att det var 30 mars så vi kommer:-)

Jag har lagt ut en preliminär, icke godkänd propp på hemsidan.
http://hem.passagen.se/distansiostergotland/

Vet inte om jag får göra så egentligen, men jag tänker att det kan vara viktigt att ni får informationen då ritten är tidig.
Var bara beredd på att den kan bli ändrad.

Vore jättekul att få veta vilka som iallfall planerar att vara med - sen kan ju allt hända.....

Bosse Kjellgren är rekordsnabb och godkände proppen med lite smärre uppdateringar :bow:
Jag la upp den nya proppen.
Ekenäsritten är ännu inte inlagd i den officiella tävlingsterminen som Gitz ansvarar för. Återkommer med besked.

Vi tänkte komma upp och rasta El Waldo...;)
(Förutsatt att ingen av stona ser sprickfärdiga ut just den dagen...)

Bra om han kan komma ut lite innan betäckningarna sätter igång tänkte vi, sedan är det inte mycket reda i huvudet på honom förrän han slutat betäcka för säsongen tror jag. Gott med en tidig ritt!

Överhuvudtaget tycker jag det är superbra att säsongen i år blir lika lång som förra året!

Jag funderar på att komma... Blir både min och hästens debut isf. Har en arab e:Orkow - Figaro som är 5 i år och jag ska i så fall rida 2 mil. Är lite osäker på om vi vågar ställa upp då jag inte har legat i med träningen jättehårt i vinter. Vad tror ni, klarar man att bygga upp konditionen i 2 månader nu fram till tävlingen?

Rid den långsamt! Känner du att h*n inte orkar ändå så är det ju bara att kliva av och ni båda har ändå fått en erfarenhet extra oavsett!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 134
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 475
Senast: Puffindog
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka