Datorspel!

replica

Trådstartare
Jag är trött på att spela WoW hela tiden och behöver tips på andra spel man ev kan köpa och spela istället emellanåt..

Just nu spelar jag LoD (Diablo2 exp) litegrann men det är såförbaskat tråkigt att spela själv!:p

Det senaste spelet jag köpte till min samling är Age of Empires III vilket är ett tag sedan.. Så vad finns det för spel ute på marknaden som är bra?:p

Är allätare, spelar allt från CS till WoW till Theme Hospital. Har t.om. Playboy the Mansion här hemma.

Så tips mottages ytterst tacksamt!:bow:

Sv: Datorspel!

Själv spelar jag gamla goa Risk den äldsta versionen perfekt för att ta död på lite tid

Nyligen lagt ner cs och wow är ett beroende framkallande gift som man ska passa sig för :bump:

Lord of the rings online :idea:

Eller så köper man ett nintendo DS. (och ett R4 kort, men det är olagligt så det ska vi inte prata om!)

Jag har spelat CS 1.6 allvarligt nu i 5 år ungefär. Det borde du köra stenhård på faktist, det är ju superskoj. Har du testat spela i klan eller så? Annars kan du ju börja nöra CS Source? :love:

När jag var yngre nötte jag Age Of Empire, tycker faktist att trean är sämst, inte samma upplevelse som de två första spelen.

CS 1.6 spelade jag hyffsat mycket innan. Men gänget jag spelade med splittrades så det var inte skoj efter det..
Source har jag spelat litegrann men gillar 1.6 bättre:D

Installerade Settler IV innan gud vad länge sedan man körde det. Kul att spela lite gamla spel igen:banana:

Tycker inte alls om AoE 3 faktiskt.. de andra är bra mycket bättre. Tror jag ska hämta skivorna hos pappa och installera dem. Vart så sugen på det nu!:p

Guild Wars är ett online-spel som påminner mycket om WoW i upplägget. Jag tycker dock att WoW är ett bättre spel än GW. En fördel med GW är att det är gratis att spela online. Man behöver bara betala för själva programvaran.

Jag har testat settlers II (annerversery), var faktiskt himla skoj, lite segt ibland, men beroendeframkallande. Mitt absoluta favorit är Slaget om midgård II (battle for middle eath) och extension till det, the rise of the witch king. Mycket skoj med kampanjer och skirmish! Älskar att rida runt med hästarna och skuta mer vargar och troll och sånt! Om man laddar hem är wicthking svåååååår att få att funka på nätverk, men battle for middle earth funkar lätt!

Tack för förslagen:bow:

Ska genast be pappa att han fixar lite spel billigt genom hans firma:angel:

Command & Conquer ...

:love: Minns den "gammla goda tiden" när jag och lillebror slogs som PlayStationet för att spela det. :love: Final Fantasy är ju annars en spelserie som är helt makalös och finns till både PC och Konsoll.

Själv är jag helt rutten på CS sedan nästan 7 år tillbaka och WoW har jag spelat sedan releasen, men det händer ibland att jag och lillebror lanar och spelar WC3, även om det är gammalt är det guld.

Ja, jag är ju helt såld på The Sims 2. :D
Med alla expansions förstås.

Ååh, Theme Hospital var det jättelänge sedan jag spelade! :banana:
Måste leta fram det...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka