datorn stänger av sig

S

strössel

Nu har jag fixat virusprogram (AVG free) och trodde att alla mina problem var över.. önsketänkande :smirk: .
Efter cirka en timma efter att jag installerat det stänger datorn av sig, utan förvarning. Nu kan jag inte ens komma in på datorn innan den startar om så jag kan inte se vad det är (virus eller nåt?). Jag hade hunnit ställa in virussökning varje dag men datorn funkar fortfarande inte, det började för tre dagar sen.. någon som vet vad det är och vad jag ska göra?
:confused:

strössel
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: datorn stänger av sig

Ingen som haft samma problem?
Vad gjorde ni?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 045
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 192
Senast: Amk
·
F
IT & mobiler Förra veckan fick jag hjälp att omformatera hårddisken, eftersom datorn var sprängfylld med skit och därmed helknäpp. Fick tillbaka en...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Häromdagen pajade datorn självklart. Det vart en massa streck över hela skärmen, försöker jag starta om så delas skärmen bara upp i små...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: Congeria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp