Datorn fixar till kopior utan min medverkan....

K

Kenaz

Hjälp! Idag laddade jag upp bilder ifrån digitalkameran som jag tagit under dagen. :)
När jag sedan skulle in i mappen där bilderna låg hade de blivit "kopierade" hur många gånger som helst. :eek:
Hade tagit ca 30 bilder och dessa hade kopierats ca 25 gånger!!!! Ni kan ju tänka er hur många det var....:crazy:
Vad har hänt???
Försökte mej på att deleta bort dem men de "ploppade upp" efter en liten stund igen!?!? :confused:
Vad skall jag göra?
Vågar inte öppna mappen igen för att se hur mycket det har "ynglat av sig"... :cry:

Mvh Kenaz
 
Nej, det låter konstigt. Jag förstår inte vad det kan vara för fel. :confused:

Vad får kopiorna av bilderna för namn? Dyker alla kopior upp på en gång, eller kommer det några i taget? Har du fortfarande kameran kopplad till datorn? Använder du något speciellt program när du för över bilderna?
 
Det där har hänt mig några gånger, utan att jag vetat varför. Ofta kan det hända då jag tex ska flytta filer, och markerar dem.
Jag har helt enkelt raderat kopiorna, en i taget. De har inte kommit tillbaka.
 
Det har hänt mig också, men inte per automatik utan när jag skall markera. Håller jag Ctrl nertryckt och är det minsta "darrig" på fingret så ploppar alla markerade bilder upp som kopior.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 916
Senast: Zaria
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 964
Senast: Lotus
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 104
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp