Dator som vägrar starta

Myzan87

Trådstartare
Har precis formaterat om datorn och tror att jag har fått in windows i den igen. Men den vill inte gå in till startmenyn. Efter att den har gått förbi menyn med vilka operativsystem man kan välja blir skärmen ljusblå :crazy: Ush, nu börjar jag undra varför jag gav mej på det över huvudtaget

Nån som har en aning om vad jag kan ha gjort galet? Har formaterat om datorn, startat om den och gjort om allting igen.... =/

Liknande trådar

IT & mobiler Är i behov av en liten billig dator att ha till att betala räkningar, surfa och såklart koppla in Netflix till Tv:n ;). (Och kanske...
2
Svar
23
· Visningar
2 121
Senast: Anders
·
Ridning Hej alla! Jag är en vuxen nybörjare som just börjat med en medryttarhäst, jättespännande! Men det gör också att jag stöter på massor av...
Svar
18
· Visningar
1 403
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
H
IT & mobiler Jag stängde av datorn på start knappen. Nu när jag vill köra igång datorn igen så sätts den på, men sen får jag välja mellan felsäkert...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Hast-hund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka