Dat idiot ber om hjälp?

T

Tomaten

har försökt laddat ner ett musik program eller vad man ska säga, ialalfal där jag kan ta hem låtar men jag klantar mig bara o det funkar inte.Har försök med Kaaza som bara låste datorn o nu föröskte jag med win MX. någon som kan hjälpa mig vad jag skall göra?
Antingen om något nytt program eller hur man får Winmx att funka, det kopplar nämligen inte upp står bara connecting, inget fel på modemet! :confused: :confused: :confused: :confused:
 
Du har inte bitnet hoppas jag? I sånadär program där man delar med sig av det man laddat hem kan man råka illa ut i såna fall, bitnet scannar överallt för att hitta förövare som gör det :crazy: Bl.a. fick min mamma hem ett litet brev igår :devil:
 
troligtvis stoppar brandväggen dig att bli uppkopplad.
min brandvägg har stoppat mig på allt hittils förutom Winmx.
:crazy:
hmm. så det är väl bara att prova vilka du kan få kontakt med, om du inte ska börja greja med brandväggs inställningar och sånt jobbigt..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har precis skaffat bredband i min lägenhet och det funkar inte med min bärbara dator. Det kopplar ur och går enormt sakta. Däremot är...
Svar
4
· Visningar
594
Senast: trazel
·
IT & mobiler Har försökt läsa igenom reglerna, men vet inte vad mitt problem hamnar under för kategori ( hem och hobby eller här). Moderator får i...
Svar
8
· Visningar
1 602
IT & mobiler Jag har en HTC Wildfire S och vill föra över bilder till min dator med kabel. När jag kopplar in telefonen markerar datorn att ny...
Svar
5
· Visningar
3 692
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp