Darco-Parco och Ulrich Z

QuickStar

Trådstartare
Kan någon hjälpa mig att reda ut vem som är pappa till vem?

Som jag fattade det först är Ulrich son till Ludo Philliperths skimmel vilken jag fick för mig hette Darco men visst heter den Parco?

Isåfall innebär det att Ulrich och Parco (som går i WC-hoppning med Ludo) är halvbröder?
Har jag fattat rätt?
Jag älskar iallafall hans skimmel men jag har fått totalt hjärnsläpp om han heter Parco eller Darco...

Hjälp mig bli lite mindre förvirrad... hittar ju inte hingstkalendern heller så jag kan kolla..

Parco heter Ludos hingst och han är efter Darco :)

Ludo red dock även Darco när det begav sig.

Ulrich Z är efter Darco så ja, Parco (Ludos skimmel) och Ulrich är halvbröder.

Så här är det:
Den skimmelhingst som Ludo Phillipaerts tävlar för närvarande heter Parco. Han är efter Darco (som jag har för mig var fux...). Denne Darco har Ludo också tävlat.

Ulrivh Z är efter Darco och således alltså halvbror till Parco.

//Kristin

Tackar!
Skön att någon/några andra har huvudet med sig och inte packat ner det i en låda ch ställt undan någon stans som jag verkar ha gjort :cool:

Då blir det troligtvis Ulrich Z till mitt sto i år... Spännande

Har du sett bilden på honom där han är uppställd...tror det är på Zangersheide?En kille står och håller honom...där är han jättefin!(Denna bilden finns inte på Hästaks sida!)
Säg till så kan jag ordna bilden!

Har skickat! ;)

Finns även andra bilder för den som är nyfiken på:
http://www.katrinelund.dk/

Men inte den extrabilden du fick nu...den finns inte där!Så vill någon annan ha den så får ni säga till! ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka