- Svar: 27
- Visningar: 4 565
Danska undersökande tv-programmet Operation X arbetar med en granskning av dressyrprofilen Andreas Helgstrands verksamhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart kommer han från från början, någon som vet det? Brukar ju krävas massa pengar för att starta en större hästbusiness ..
Ok tack!Han har blivit rik på hästaffärer vad jag vet.
Ok tack!
Jag har för dålig koll..Om nu tillvägagångssättet han gör affärer på stämmer så förstår en hur han blivit så enormt rik och dominerade i dressyrvärlden.
Bara att googla men kort förklarat så verkar han lura ägarna av hästen på rejäla summor vid försäljningar och göra diverse fula saker bakom ryggen.Jag har för dålig koll..
Åh jo, berättigat också baserat på videos som visats från när han rider.Har det inte stormat rätt rejält kring den här personen ett antal gånger?
Det är dock förståeligt.Nu har han polisanmält tv-bolaget.
Danska undersökande tv-programmet Operation X arbetar med en granskning av dressyrprofilen Andreas Helgstrands verksamhet.
Mer förvarningar om vad som kommer att framgå av det inspelade materialet. https://nordjyske.dk/nyheder/nordjy...oeret-dyremishandling-siger-eksperter/4523557