Dammen avkomma

Sv: Dammen avkomma

Finns det verkligen ingen som känner till någon avkomma som tävlar lite högre? Dammen har väl ganska många avkommor? (kan inte kolla själv för min hingstkalender har rymt)

Jodå finns flera som tävlar högt...bland annat en fuxvalack...tyvärr dåligt minne vad det gäller hans namn.Han var ju med på TV för ett tag sedan när de sände från om det var Globen eller Scandinavium.

Samantha C går väl högre klasser?

Min 4-åring har Dammen som morfar. Han är en riktigt go kille med mycket energi.

Han byter station nästan varje år...nog bäst att vänta och se vart han ska stå.

Hehe jag röstar för Dammen i Kalmar trakten...skulle gärna vilja använda honom igen.;)

Samantha C (e. Dammen - Svea Corona - Dragon)tävlas t om 1.40, är ganska liten och het! Hon har en helsyster - Simona C, hon är stor och lite sävlig i stället! Såvitt jag vet, tävlad t om 1.20, kan ev vara 1.30 :)

Mamman till Samantha och Simona tävlades t om svår hoppning!

Fick just veta att Dammen kommer att stå i värmland. Kristinehamn. Nån som vet om Agneta på sjövillan kommer att ha nån mer hingst än Marwin i år?

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 266
Senast: Murray
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 413
Senast: Ceta
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 084
Senast: NOC14
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 015
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka