Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härJag läste dambinda och jag fattade inte alls vad det har med ridbana att göra. Och salt dessutom!
Jag läste dambinda och jag fattade inte alls vad det har med ridbana att göra. Och salt dessutom!
Då var vi treSamma här
Jag läste dambinda och jag fattade inte alls vad det har med ridbana att göra. Och salt dessutom!
Men hallå, missade ni att ni var på hästforumet, inte allmänt .Jag läste dambinda och jag fattade inte alls vad det har med ridbana att göra. Och salt dessutom!
Jag har hur att magnesiumklorid är mer skonsamt mot hovarna. Ingen aning om det stämmer dock.Håller på och googlar mig tokig snart.
Jag vet att det vanligen används magnesiumklorid för att dammbinda och att natriumklorid används för att smälta is, men är det någon som VET huruvida det GÅR att dammbinda med natriumklorid eller ej?
Men hallå, missade ni att ni var på hästforumet, inte allmänt .
Varenda gång jag läser rubriken, även om jag vet vad det stårJag läste dambinda och jag fattade inte alls vad det har med ridbana att göra. Och salt dessutom!
Samma för mig.Varenda gång jag läser rubriken, även om jag vet vad det står
Jag går aldrig in i skilda forum. Jag använder endast "nytt"Men hallå, missade ni att ni var på hästforumet, inte allmänt .
Enligt de veterinärer jag pratat med är det inte sant, varken kalciumklorid eller natriumklorid påverkar hovarna. Alla typer av salt binder fukt.Jag har hur att magnesiumklorid är mer skonsamt mot hovarna. Ingen aning om det stämmer dock.
Jag med!Jag läste dambinda och jag fattade inte alls vad det har med ridbana att göra. Och salt dessutom!
Samma här..Jag också
Har tyvärr inte koll på natriumkloriden om det är den du frågar om. Eventuellt om det står på säckarna. På Calciumkloriden (ccroad) jag använder finns info på säcken och om man kollar deras hemsida. Pris går ju också att få fram med Google. Finns bland annat på ställe som säljer foder och andra lantbruksprodukter.Hur mycket behöver man? och pris?