Dallerspindel?

MidnightSoul

Trådstartare
Är det detta som är en så kallad dallerspindel?:

daller_zpsc9jcajwl.jpg

:eek: vi har hur många sådana som helst på jobbet
Då låter det ännu mer troligt, ni har väl inga andra spindlar öht heller då? Som jag skrev i en annan spindeltråd det är en invasiv art som inte hör hemma i Sverige och som dödar allt i sin väg som den rår på. Jag brukar i vanliga fall inte råda att man dödar spindlar, men buss på! :rage:

Då låter det ännu mer troligt, ni har väl inga andra spindlar öht heller då? Som jag skrev i en annan spindeltråd det är en invasiv art som inte hör hemma i Sverige och som dödar allt i sin väg som den rår på. Jag brukar i vanliga fall inte råda att man dödar spindlar, men buss på! :rage:

Vet inte men tror inte det, men det kryllar av dessa. Jag har dammsugit upp dom hela sommaren. Fick en stor en förra veckan, ryser bara jag tänker på det.

Usch ja, dallerspindlar är ju inte kul att få in. Vi har mängder i år, och ogillar att de tar över för våra andra spindlar. Jag är inte mycket för att ta död på spindlar, men här var vi inget val. Ska man bo här får man liksom samsas med övriga arter, inte äta upp alla och bara ta över varenda vrå.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 010
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
235
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
717
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka