DåligFotograf *bilder*

Sv: DåligFotograf *bilder*

Vilket dåligt väder ni hade! :p

Vi som red på måndagen hade strålande sol och fläktande vindar! :angel:

sara: Jäätte kul:P ska åka ut å va draghäst me minten nån tisdag:) Så natte tycker de e roligt, måste lära han att det är Åkay att galoppa från dom andra:P

Hur går de för dej då?

Det är ju en smart ide ;)

Jodå, ska starta hemma, men jag har bara hunnit varit ut en gång på banan. Men han är så klockren i terrängen så det är nog ingen fara. Hoppas jag :p

Ska ni åka på tisdagsträningen till veckan?

Okej va bra=) ska du vara med 26-27? syrran ville vara med då, men det är ju min student...
Hm. vet inte om hon ska ut me Cross då kanske? hon ska pröva honom innan Matilda ska ut, han har ju inte vart ute på typ 5 år:P
Men efter min student blir de ju Mulen och Natte en tisdag iaf:)

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 411
Senast: pews1972
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 547
Senast: Liten
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka