Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker som du.Jag kan inte komma på någon sådär direkt, jag tror att jag slutar titta och glömmer dem rätt fort.Om någon nämner en titel kan jag få en "Men den var ju så dååålig"-känsla, men såhär på rak arm kan jag typ inte komma på någonting utöver The Hobbit-filmerna och det var mest för att jag var irriterad på att de hittade på så mycket trams.
Tycker som du.
I tider där det är ansinnigt lätt och gratis att klicka bort sånt man inte gillar så är den minnesbanken ganska liten, och den är heller inte ens nödvändig. Det är skillnad mot förr när en betalade en dyr biobiljett och satt i en bbiosalong och plågade sig igenom något man hade trott som skulle vara bra men som inte var det. Idag slösar jag inte min tid på sånt jag tycker är störigt dåligt. Jag kan se klart en film jag kanske inte tycker är skitbra, men jag lägger den nog inte på minnet ens.
Jag ogillat alla de där sagan om ringen, hobbit och vad de nu heter. Det finns en uppsjö av svenska filmer jag tycker är bedrövligt dåliga, jag lägger inte ens titlarna på minnet. Men ja, det finns mycket dåligt därute.
Klarar inte heller av Sällskapsresan-filmerna!Jag gillade GoT skarpt fram till den sista säsongen som föll mer pladask.
Däremot - med risk för att gå emot Den Svenska Folksjälen - så tycker jag verkligen inte om Sällskapsresan-filmerna. Den första är möjligen acceptabel, men inte mer. Och de andra står jag bara inte ut med, den där Snow roller t ex med helt omotiverade sekvenser av fånig musik medan fåniga skidåkare kommer farande nerför en backe? Gång på gång?!? Usch. Jag blir provocerad bara av att tänka på det.
Det blir inte bättre av att alla filmerna måste tvångsvisas på tv VARJE julhelg. Lasse Åberg verkar förvisso som en snäll människa och ”alla” andra verkar ju tycka att filmerna är roliga. Men jag fattar verkligen inte grejen.
Det finns en film som knäcker det mesta i att vara så kass att det blir komiskt. Med en score på 2,1 på IMDb kommer The waking eller Keeper of souls som den även kallas. Värd att se bara för att få en ny uppfattning om vad dålig film innebär.
Fast om den är så dålig att den är bral/kul är den ju inte dålig. Då finns det fortfarande underhållningsvärde.Sådana filmer har en egen kategori!
Jag tror dig! Betyder "filmerna" att du har sett dem i plural?Fifty shades of grey filmerna.. urk säger jag bara, så fruktansvärt dåliga.![]()