Dålig katt - snabba tips önskas

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Liljan80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 770
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Liljan80

Tänkte höra om ni har några tips på vad jag kan ge min lilla sjuka kisse i väntan på morgondagens vetrinär besök. :confused:
Han har urinvägsinflamation och äter penicillin, äter ingenting av sitt torrfoder (specifik FSD = upplösande) och nu har han blivit lös i magen. Han dricker begränsat just nu.

Vad kan jag göra för att få honom att må lite bättre över natten? Skall vara hos vet ca 10.30 i morgon(tisdag). :bow:

Tack på förhand!

Emma & Tarzan

Sv: Dålig katt - snabba tips önskas

kanske du kan testa med lite yoghurt eller fil? äter han vanlig burkmat? inte bra o äta upplösande när allt redan är löst..

Sv: Dålig katt - snabba tips önskas

Tråden är från oktober, problemet bör vara ur världen för längesen. Tänk gärna på att inte aktivera så gamla trådar om de gäller akuta frågor.

mandalaki/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
477
Senast: Keb71
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 295
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 988
Senast: mackan
·
Katthälsa Jag har en steriliserad bondkatt (hona) som är sex år gammal. Hon har alltid varit "liten" till växten och ganska slank i kroppen. Jag...
Svar
11
· Visningar
8 127
Senast: ylvali2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka