Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej1
Jag har varit på lektion där med min egen häst och jag tyckte det gick bra. Linda som är tränaren är trevlig och min häst och jag lärde oss nått nytt, ok min häst är väldigt lättlärd så det hjälpte ju också och detta var bara lite grundridning. Jag skulle gärna åkt dit för fler lektioner, men jag har ingen transport. Och nu ska jag sälja min häst (pga ekonomin). Jag tänkte åka dit och ta lektion på deras hästar istället, men jag har ingen erfarenhet på hur deras häsar är i övrigt. Däremot har jag en bekant som tagit lektioner på deras hästar. där och hon sa att det var jätte bra, man lärde sig saker och fick ut mycket av lektionerna. Men som sagt det är allt jag vet än så länge.
Har du egen häst du tänkt ha lektion på? Du får gärna berätta hur det gick om du tar lektion där. Och undrar du om lektions-priserna så kan jag PM:a dom till dig.
I övrigt har dom stort ridhus och padock man kan rida i.
Hoppas det här inte låter som reklam, detta är bara mina egna erfarenheter.
Jag tror inte det är några speciella tider utan man får ringa och "beställa tid" så vitt jag vet, om dom inte ändrat nåt sen jag var där.
Ska försöka PM:a dig när jag fått rätt på sidorna här
Ekonomi & Juridik
En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är...
Hundavel & Ras ELLER så verkar man för sunda avelsmål för en ras man gillar?
Alltså jag förstår inte riktigt. Är argumentet här att de nya målen ska...
Ekonomi & Juridik Vart i landet bor du? Kanske någon bukefalist känner till något tips. Jag vet iaf om några personer som tar sig an såna hästar och är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.