Dahl´s Western

Hej1
Jag har varit på lektion där med min egen häst och jag tyckte det gick bra. Linda som är tränaren är trevlig och min häst och jag lärde oss nått nytt, ok min häst är väldigt lättlärd så det hjälpte ju också och detta var bara lite grundridning. Jag skulle gärna åkt dit för fler lektioner, men jag har ingen transport. Och nu ska jag sälja min häst (pga ekonomin). Jag tänkte åka dit och ta lektion på deras hästar istället, men jag har ingen erfarenhet på hur deras häsar är i övrigt. Däremot har jag en bekant som tagit lektioner på deras hästar. där och hon sa att det var jätte bra, man lärde sig saker och fick ut mycket av lektionerna. Men som sagt det är allt jag vet än så länge.
Har du egen häst du tänkt ha lektion på? Du får gärna berätta hur det gick om du tar lektion där. Och undrar du om lektions-priserna så kan jag PM:a dom till dig.
I övrigt har dom stort ridhus och padock man kan rida i.
Hoppas det här inte låter som reklam, detta är bara mina egna erfarenheter. :)

Har inte egen häst, så jag lånar väl där.
Jag skulle gärna vilja veta priser och gärna tider om du har dem :)

Jag tror inte det är några speciella tider utan man får ringa och "beställa tid" så vitt jag vet, om dom inte ändrat nåt sen jag var där.
Ska försöka PM:a dig när jag fått rätt på sidorna här :confused:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 449
Senast: Nepenthe
·
Ekonomi & Juridik En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 183
Senast: Cambrie
·
Fordon Hallå! Jag har alltid sagt ”ingen ford på min gård”, men har spanat lite på Ford s-max nu. Årsmodell runt 2013, diesel eller bensin...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Fille
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst