JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Robert Bergh dömdes på tisdagen i hovrätten till dagsböter för brott mot djurskyddslagen.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Här är Robert Berghs glädjebesked.
Stjärntränaren får tillbaka tränarlicensen.
– Det har varit en eländig tid, säger Robert Bergh till...
Hästnyheter
Den V75-meriterade travtränaren startade en häst som blödde efter ett lopp.
Nu döms tränaren för brott mot djurskyddslagen till 30...
Hästnyheter
En V75-tränare döms för brott mot djurskyddslagen till dagsböter. Detta efter att mannen lät hästen starta i en travtävling utan skor...
Hästnyheter
Tingsrätten dömde 70-åringen för vårdslöshet i trafik för att ha kört på en häst. Hovrätten bedömer dock att det enda beviset för...
Textilåtervinning
Samhälle Jag är väl medveten om hur mycket sopor och förpackningar jag genererar jag föredrar dock att mina slitna textilier bränns i det lokala...
Snowball
Alldeles nyss
Starlink
Hemmet Efter strömavbrottet i Spanien kom jag att tänka på att man kanske skulle skaffa Starlink eftersom det går via satellit och är inte lika...
Fru_Tuvstarr
16 minuter sedan
Sytråden del 4
Fritid Jag håller med om viskostrikå (eller vävd, om du föredrar det). Jag syr bara t-shirts till mig själv i viskostrikå, och t-shirts jag...
Trott
27 minuter sedan
Svar: 1 511
Visningar: 82 540
Allmänt
Shettistråden del II
Gnägg Aesculp economic II tror jag men den uppfyller inte dina krav :)
Den är med sladd och vanliga skär.
Blyger
13 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Har fyra par från ZacZess och alla är olika (vet tyvärr inte vad modellerna heter), men, ja, de är tunna, förutom vintermodellen (ej...
Fabian In Memoria
23 minuter sedan
Svårtransporterad häst
Träning Det är alltid svårt att ge råd utan att ha sett situationen. Det låter som att din ponny har svårt för trånga utrymmen, att den är...
animalasia
26 minuter sedan