JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dags för årets första Breedersfinal
Moderator
Hästnyheter
Under söndagen är det dags för två finaler i SWB Equestrian Weeks, för 6- och 7-åriga hästar i Breeders Trophy. Här hittar du länkar för...
Hästnyheter
De svenska ryttarna fick till en lyckad start på NM. Junior/YR-laget ligger tvåa medan seniorerna toppar efter dressyren. I Breeders...
Hästnyheter
De 5-åriga hopphästarna har gått sitt första kval på Breeders Trophy. Det blev 27 felfria och några med tidsfel på Peter Lundströms...
Hästnyheter
Knappt hade 2018 hunnit börja innan de traditionsenliga Trettonspelen tog fart hos Helsingborgs FRK. Där har årets första nationella...
Dammsugare
Hemmet Tänker att det kanske beror på hur stort en bor? Jag som bor på 40 kvm har inte samma behov som en person som bor i en större villa...
grodan21
1 minut sedan
Saab ?
Fordon Jag tycker Skoda bilarna är bra, billigare än WV men likadana mer eller mindre, lättare att hitta en vettig sådan än en Saab. Min...
Grazing
2 minuter sedan
Hemtjänst eller service/äldreboende?
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer...
Fibusen
5 minuter sedan
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu har de felfärgade, extrempälsade och överdrivet rynkiga newfoundlandsen kommit till Sverige :( Uppe till vänster är vad jag alltid...
Lyan
22 minuter sedan
Svar: 1 715
Visningar: 167 566
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Haha ja aussies heter sällan samma i stamtavlan som i verkligheten vill jag påstå 😁
Sleepan
31 minuter sedan
Svar: 720
Visningar: 48 890
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Synd att du inte bor i Stockholm, annars hade han kunnat fått röjt med Nisse.
ii-ssa
46 minuter sedan
Svar: 1 006
Visningar: 56 676
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag har helt missat att Glamourdale är så svår att ha att göra med, det jag läst och sett när det gäller vardagen och allt det där och i...
Grazing
18 minuter sedan
Svar: 266
Visningar: 13 974
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Kanske ska lägga till att jag rider fälttävlan själv, så har sett Filkes Red Fury mycket ute. Känner och bor nära uppfödaren/ägaren, har...
Murray
35 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 1 020
Avel
Födda-24
Avel Han kämpar på, en disk i ryggen som fått smällen så han får äta värktabletter och vila just nu från allt.Glad att det inte gick värre om...
MayGrace
35 minuter sedan
Svar: 66
Visningar: 4 523
Avel