Dagisstart och ytterkläder höst/vinter

Jag puttar upp den här tråden då min fråga är på samma tema.

Var har ni hittat gummistövlar åt de allra minsta? Tösen hade strl 17,5 enligt mätsticka i skobutiken och så små gummistövlar har iaf inte jag hittat. 24 är nog det minsta vi sett men hon hade nog behövt 20-21.

Och hur mycket kläder går åt på en vecka på fsk? Alltså vanliga kläder, byxor och tröjor/bodys. Vi har bara möjlighet att tvätta en gång per vecka så vi behöver ha tillräckligt för att klara oss mellan tvättpassen.

Min lilla fröken hade ett par Tretorn strl 20 så det finns, köpte på vanlig skoaffär typ Eurosko eller va de heter?

Ang kläder på förskola så har hon aldrig på sig samma kläder när jag hämtar som när jag lämnar..
Inte ens nu när hon bara går 15h/v men min unge kanske e en riktigt lortgris, vad vet jag :love::D

@Balahé Vi har ett par gummistövlar från Everest i stl 21! Valde mellan de och tretorn och dessa var lättare därav blev det dem. Har även ett par fodrade gummistövlar.

Mvh Miks

Tack för tips om stövlar. Kanske våra butiker som har dåligt utbud för så små. Ska åka en sväng till storstan nästa vecka så vi kollar där.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka